Євро відкриє світу «діамант»

     Турист, який приїжджає до Львова, за час свого перебування залишає в середньому 410 доларів США, а тому залучення великої кількості гостей до відвідин Євро-2012 дасть економічний ефект для міста. Таку думку в ефірі на «Першому національному» висловив міський голова Львова Андрій Садовий.
      Він розповів, що проведення чемпіонату вплітається в туристичну концепцію міста, що дасть залучити сотні тисяч, а то і мільйони туристів. «Часто гості дивуються, як такий «діамант» був захований від світу. І Євро – це можливість відкрити цей «діамант», показати його», – наголосив очільник міста Лева. Пан Садовий також додав, що євротурнір – хороша промоція для Львова.
       В свою чергу, як відзначив перший заступник начальника Головного управління з підготовки до Євро-2012 КМДА Арсен Попель, окрім нових стадіону, аеропортів, доріг, Євро також допомагає місту оновити рухомий склад громадського транспорту. «За січень-лютий 2012 року Київ отримав 30 нових автобусів, які вишли й надалі виходитимуть на маршрути», – зазначив пан Попель. 
      Окрім цього, на думку першого заступника голови Державної служби молоді та спорту України Сергія Глущенка, ЧЄ-2012 – досвід проектного управління, якого Україна до цього не знала. «Організація фан-посольств та фан-консульств – також позитивний досвід. Разом з тим, чемпіонат надасть країні неабиякого позитивного іміджу в очах світової громадськості», – резюмував функціонер Євро.

 Інформаційний центр «Україна-2012»