Львів за 100 днів до Євро побачили мільйони китайців

Господаркою чемпіонату Євро-2012 Україною дедалі більше цікавляться у світі. За святкуванням «100 днів до турніру» спостерігали навіть у Китаї. Спеціальний кореспондент китайського центрального телеканалу CCTV гостював у приймаючих містах та доповів у відеосюжеті (ранковий випуск новин 1 березня) мільйонам глядачів про побачене і почуте.    

У репортаж тривалістю дві з половиною хвилини увійшли фрагменти з святкування «100 днів до Євро» у приймаючих містах,– основну увагу у якому приділили 3д-меппінгу у Львові та телемосту Україна-Польща у Києві.  

Нагадаємо, меппінг-шоу (проекція на будинок відеоролика) тривало протягом 15 хвилин, за які символами і образами майбутнього Євро-2012 львів’яни продемонстрували гостинність та туристичні принади міста.

Телеміст «Варшава – Київ. 100 днів до Євро-2012», відбувся 27 лютого, за участю ТОП-менеджерів чемпіонату на євроарені НСК «Олімпійський».  

Тож мешканці Китаю дізналися, про наші модернізовані аеропорти та високу готовність до Євро-2012, про що розповів Віце-прем’єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Крім того, відеосюжет продемонстрував столичний годинник, який рахує хвилини до Євро-2012, стадіон НСК «Олімпійський», великий футбольний м’яч на Майдані Незалежності у Києві та сувеніри, які міста пропонують гостям.  

Як раніше повідомляв Інформаційний центр, Україну назвали ТОП-країною для подорожей у 2012 році. Туристичні експерти з Сполучених Штатів Америки, Великої Британії та Канади радять мандрівникам відвідати господарку чемпіонату Європи на літніх канікулах. У рейтингу, опублікованому на сайті СNN, Україна разом із Польщею увійшла до ТОП-3 найпривабливіших для подорожей країн.  

 Інформаційний центр «Україна-2012»