MasterCard і надалі з Лігою чемпіонів УЄФА

Сьогодні УЄФА повідомив про нову угоду з одним із світових лідерів у галузі міжнародних платіжних систем – компанією MasterCard, яка продовжить виконувати обов’язки офіційного партнера Ліги чемпіонів УЄФА в період із 2012 по 2015 рік, а також Суперкубку УЄФА 2012, 2013, та 2014 років.

Новий договір розрахований до кінця сезону-2014/15, а компанія MasterCard продовжить використовувати турнір, як майданчик для реклами послуг в категорії свого продукту: платіжних систем.

Коментуючи угоду, виконавчий директор UEFA Events SA Девід Тейлор зазначив: “Ми дуже раді продовжити співпрацю з MasterCard, яка є одним із провідних брендів світу. Присутність і активна участь компанії MasterCard сприяє успішності Ліги чемпіонів УЄФА, і ця співпраця продовжиться в найближчі три сезони. У відповідь ми розраховуємо і далі допомагати компанії MasterCard у наданні безцінних можливостей мільйонам уболівальників і володарям платіжних карт”.

“Ми дуже раді продовжити спонсорські стосунки з Лігою чемпіонів УЄФА, які почали ще в 1994 році, – додав президент MasterCard Europe Хав’єр Перес. – Спонсорські відносини є ключовим елементом у глобальній маркетинговій політиці MasterCard, і ми продовжимо використовувати цю платформу з метою створення ділових можливостей для фінансових установ і комерсантів, що співпрацюють із нами, пропонуючи тим самим безцінні емоції власникам карт MasterCard з усього світу”.

“Завдяки цим спонсорським відносинам компанія MasterCard із радістю “принесе гру людям, а людей – грі”. Однією з наших задач саме і є те, щоб квитки були доступні якомога більшій кількості власників кредитних карток MasterCard”, – додав Перес.

MasterCard став слідом за компаніями Heineken, UniCredit і Ford четвертим офіційним партнером Ліги чемпіонів у період із 2012 по 2015 рік. Офіційним постачальником екіпірування як і раніше є adidas.

UEFA Events SA – дочірня компанія, яка повністю належить УЄФА, створена з метою управління комерційними операціями Європейського футбольного союзу та організацією заходів. У її завдання входить генерація доходів від медіаправ, спонсорства, ліцензування та корпоративного прийому на всіх професіональних турнірах серед національних команд і клубів, а також ведення відносин із комерційними партнерами.

TEAM Marketing є ексклюзивним маркетинговим партнером УЄФА в області поширення медіа- та комерційних прав на Лігу чемпіонів.

UEFA.com