Як поінформували у ЛКП «Агенція з підготовки м. Львова до Чемпіонату Європи з футболу 2012», меппінг-шоу на площі Ринок переглянуло близько 1 тис. осіб.
«Тут ми намагалися об’єднати дві речі. Перше, це те, що місто є туристичним та з гарною архітектурою. Та друге, що тут розвинені ІТ-технології. Тому вирішити відзначити 100 днів, об’єднавши ці дві речі. Цей меппінг підкреслює архітектуру Львова з використанням ІТ. Це насправді цікаве явище, нове для України. І зараз зима. Тому ми не можемо робити ніяких футбольних активностей.
Розробниками шоу є українські фахівці, які сьогодні працюють в Австрії. Вони мають щільний графік таких подій у Західній Європі. Тому ми вдячні, що вони погодились зробити це у Львові за фінансування одного зі спонсорів УЄФА».
директор департаменту «Євро 2012» Олег Засадний.
Нагадаємо, Львів святкує 100 днів до ЄВРО. З цієї нагоди на пл. Ринок відбулось чимало святкових заходів – футбольний матч на льоду, розіграш сувенірів та меппінг-шоу.
Родзинкою програми святкувань стало меппінг-шоу – проекція 15-хвилинного ролика на один з будинків на пл.Ринок. За надпотужних проекторів та комп’ютерної графіки 3д-меппінг створює ілюзію трансформації архітектури будинку. Таке шоу відбулося у Львові вперше. Мета ролика – запросити вболівальників до Львова, показати гостинність міста та передати атмосферу, яка пануватиме у Львові під час Турніру.